Ost. aktualizacja: 19.07.2024

Regulamin i płatności

Poniżej znajdziesz regulamin korzystania z naszej strony, systemu rezerwacji i usług.

§.1 Informacje ogólne

Niniejszy regulamin obowiązuje wszystkich naszych Gości. Dokonując rezerwacji, zapłaty przedpłaty lub całej należności za pobyt, lub meldując się do naszych obiektów, Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu:

1. Hotelowy czas doby rozpoczyna się o godzinie 14:00, zaś wymeldowania należy dokonać do godziny 10:00. Ten harmonogram pozwala nam na staranne przygotowanie pokoi dla następnych Gości, gwarantując każdemu przyjemny i bezproblemowy pobyt. W przypadku konieczności wcześniejszego zameldowania lub późniejszego Gość zobowiązany jest poinformować o tym recepcję.

2. Oferujemy bezpłatny parking oraz dostęp do Wi-Fi dla naszych Gości.

3. Z przykrością informujemy, że nie akceptujemy zwierząt w naszych obiektach.

4. W każdym pokoju przebywać może jedynie taka liczba osób, jaka została zgłoszona podczas rezerwacji. Każda dodatkowa osoba musi być zgłoszona w recepcji i może zostać objęta dodatkową opłatą, zgodnie z obowiązującym cennikiem. Osoby niezameldowane mogą przebywać w wynajętym pokoju jako Goście osób zameldowanych w naszych obiektach, między godziną 07:00 a 22:00 po uprzednim poinformowaniu recepcji.

5. Goście zobowiązani są doprzestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 7:00.

6. W obiektach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych.

7. Goście są zobowiązani do utrzymywania porządku i dbania o powierzone mienie. Gość ma obowiązek pozostawienia udostępnionego mu pokoju wraz z wyposażeniem w stanie niepogorszonym. W sytuacji wystąpienia dowolnej szkody, Gość zobowiązany jest zawiadomić recepcję.

8. Nasza firma, obiekty i obsługa nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wartościowe i osobiste pozostawione w pokojach lub w dowolnym innym miejscu na terenie obiektu.

9. Zabronione jest przechowywanie w pokojach przedmiotów niebezpiecznych lub nielegalnych, a także przedmiotów w jakikolwiek sposób naruszających bezpieczeństwo lub komfort innych Gości lub obsługi obiektów.

10. Goście są zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa pożarowego. Zabronione jest używanie w pokojach grzejników turystycznych, grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju.

11. Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie obiektów tylko pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.

12. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

13. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia Gości, którzy naruszyli regulamin hotelowy, albo w inny sposób zakłócili spokój lub funkcjonowanie jednego z naszych obiektów.

14. Nie ma możliwości płacenia gotówką w walucie obcej.


§2. Rezerwacja / Płatności

1. Płatność online za pobyt przyjmowana jest za pośrednictwem Przelewy24.pl.

2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku - informacja o wysokości wskazana jest przy składaniu rezerwacji na podstawie długości pobytu. Termin wpłaty zadatku oraz dane do realizacji płatności będą dostępne po złożeniu wstępnej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji i płatności zostaną przesłane także mailowo do Państwa.

3. Przedłużenie pobytu lub zmiana terminu możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obiektem.

4. Mają Państwo możliwość dokonania jako Klient zwrotu/anulacji zamówionej usługi zgodnie z warunkami rezerwacji. Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy/anulacji rezerwacji zgodnie z warunkami opisanymi przy składaniu zamówienia.

5. Mają Państwo też prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych.


§3. Dane firmowe

Pełne dane firmy: Koral Renata Mierska, Ul. Koralowa 2, 84-120 Chłapowo, NIP: 586 165 87 49, Regon 192766500.

Konto bankowe: 48 1160 2202 0000 0005 5817 1308 (Bank Millennium). BIC (SWIFT): BIGBPLPWXXX. W przypadku tradycyjnego przelewu w ramach zadatku na poczet rezerwacji, prosimy o umieszczenie terminu rezerwacji w tytule przelewu.

Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy mailowo: koral@chlapowo-koral.pl lub telefonicznie: +48 509 432 195. Skontaktować można się z nami również za pomocą naszego formularza kontaktowego.


§4. Pozostałe informacje

Korzystając z naszej strony i usług akceptujesz naszą politykę prywatności.

Operatorem strony internetowej chlapowo-koral.pl (i chlapowo-koral.pl.com) jest firma Koral Renata Mierska. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z niniejszej strony w sposób zgodny z obowiązującym prawem i w sposób nienaruszający praw osób trzecich oraz praw właściciela. Właściciel zastrzega sobie prawo zmiany informacji i oferty dostępnej na stronie w dowolnym momencie. Właściciel nie udziela gwarancji za prawidłowość, aktualność, kompletność i stałą dostępność strony. Na stronie mogą być umieszczone linki do adresów internetowych podmiotów trzecich, na których treść właściciel nie ma wpływu - jeśli prowadzą one na strony o podejrzanym charakterze, prosimy o informację. Właściciel dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, jednakże nie zapewnia gwarancji, że strona działać będzie bez awarii czy przerw i nie ponosi odpowiedzialności za jej nieprawidłowe działanie lub wyrządzone szkody.

Niniejsza strona korzysta z systemu rezerwacji RoomAdmin.pl, aplikacji do zarządzania pokojami i rezerwacjami online, należącej do firmy POLCERN SP. Z O.O. Nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie wyżej wymienionej aplikacji.