Poniżej znajdziesz regulamin korzystania z naszej strony, systemu rezerwacji i usług.
§.1 Informacje ogólne
Niniejszy regulamin obowiązuje wszystkich naszych Gości. Dokonując rezerwacji, zapłaty przedpłaty lub całej należności za pobyt, lub meldując się do naszych obiektów, Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu:
1. Hotelowy czas doby rozpoczyna się o godzinie 14:00, zaś wymeldowania należy dokonać do godziny 10:00. Ten harmonogram pozwala nam na staranne przygotowanie pokoi dla następnych Gości, gwarantując każdemu przyjemny i bezproblemowy pobyt. W przypadku konieczności wcześniejszego zameldowania lub późniejszego Gość zobowiązany jest poinformować o tym recepcję.
2. Oferujemy bezpłatny parking oraz dostęp do Wi-Fi dla naszych Gości.
3. Z przykrością informujemy, że nie akceptujemy zwierząt w naszych obiektach.
4. W każdym pokoju przebywać może jedynie taka liczba osób, jaka została zgłoszona podczas rezerwacji. Każda dodatkowa osoba musi być zgłoszona w recepcji i może zostać objęta dodatkową opłatą, zgodnie z obowiązującym cennikiem. Osoby niezameldowane mogą przebywać w wynajętym pokoju jako Goście osób zameldowanych w naszych obiektach, między godziną 07:00 a 22:00 po uprzednim poinformowaniu recepcji.
5. Goście zobowiązani są doprzestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 7:00.
6. W obiektach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych.
7. Goście są zobowiązani do utrzymywania porządku i dbania o powierzone mienie. Gość ma obowiązek pozostawienia udostępnionego mu pokoju wraz z wyposażeniem w stanie niepogorszonym. W sytuacji wystąpienia dowolnej szkody, Gość zobowiązany jest zawiadomić recepcję.
8. Nasza firma, obiekty i obsługa nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wartościowe i osobiste pozostawione w pokojach lub w dowolnym innym miejscu na terenie obiektu.
9. Zabronione jest przechowywanie w pokojach przedmiotów niebezpiecznych lub nielegalnych, a także przedmiotów w jakikolwiek sposób naruszających bezpieczeństwo lub komfort innych Gości lub obsługi obiektów.
10. Goście są zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa pożarowego. Zabronione jest używanie w pokojach grzejników turystycznych, grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju.
11. Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie obiektów tylko pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
12. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
13. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia Gości, którzy naruszyli regulamin hotelowy, albo w inny sposób zakłócili spokój lub funkcjonowanie jednego z naszych obiektów.
14. Nie ma możliwości płacenia gotówką w walucie obcej.
§2. Rezerwacja / Płatności
1. Płatność online za pobyt przyjmowana jest za pośrednictwem Przelewy24.pl.
2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku - informacja o wysokości wskazana jest przy
składaniu rezerwacji na podstawie długości pobytu. Termin wpłaty zadatku oraz dane do realizacji
płatności będą dostępne po złożeniu wstępnej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji i płatności zostaną
przesłane także mailowo do Państwa.
3. Przedłużenie pobytu lub zmiana terminu możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z
obiektem.
4. Mają Państwo możliwość dokonania jako Klient zwrotu/anulacji zamówionej usługi zgodnie z
warunkami rezerwacji. Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy/anulacji rezerwacji zgodnie z
warunkami opisanymi przy składaniu zamówienia.
5. Mają Państwo też prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie
pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać
telefonicznie lub mailowo, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych.
§3. Dane firmowe
Pełne dane firmy: Koral Renata Mierska, Ul. Koralowa 2, 84-120 Chłapowo, NIP: 586 165 87 49, Regon 192766500.
Konto bankowe: 48 1160 2202 0000 0005 5817 1308 (Bank Millennium). BIC (SWIFT): BIGBPLPWXXX. W przypadku tradycyjnego przelewu w ramach zadatku na poczet rezerwacji, prosimy o umieszczenie terminu rezerwacji w tytule przelewu.
Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy mailowo: koral@chlapowo-koral.pl lub telefonicznie:
+48 509 432 195. Skontaktować można się z nami również za pomocą naszego formularza kontaktowego.
Operatorem strony internetowej chlapowo-koral.pl (i chlapowo-koral.pl.com) jest firma Koral Renata Mierska. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z niniejszej strony w sposób zgodny z obowiązującym prawem i w sposób nienaruszający praw osób trzecich oraz praw właściciela. Właściciel zastrzega sobie prawo zmiany informacji i oferty dostępnej na stronie w dowolnym momencie. Właściciel nie udziela gwarancji za prawidłowość, aktualność, kompletność i stałą dostępność strony. Na stronie mogą być umieszczone linki do adresów internetowych podmiotów trzecich, na których treść właściciel nie ma wpływu - jeśli prowadzą one na strony o podejrzanym charakterze, prosimy o informację. Właściciel dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, jednakże nie zapewnia gwarancji, że strona działać będzie bez awarii czy przerw i nie ponosi odpowiedzialności za jej nieprawidłowe działanie lub wyrządzone szkody.
Niniejsza strona korzysta z systemu rezerwacji RoomAdmin.pl, aplikacji do zarządzania pokojami i rezerwacjami online, należącej do firmy POLCERN SP. Z O.O. Nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie wyżej wymienionej aplikacji.
§.1 Informacje ogólne
Niniejszy regulamin obowiązuje wszystkich naszych Gości. Dokonując rezerwacji, zapłaty przedpłaty lub całej należności za pobyt, lub meldując się do naszych obiektów, Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu:
1. Hotelowy czas doby rozpoczyna się o godzinie 14:00, zaś wymeldowania należy dokonać do godziny 10:00. Ten harmonogram pozwala nam na staranne przygotowanie pokoi dla następnych Gości, gwarantując każdemu przyjemny i bezproblemowy pobyt. W przypadku konieczności wcześniejszego zameldowania lub późniejszego Gość zobowiązany jest poinformować o tym recepcję.
2. Oferujemy bezpłatny parking oraz dostęp do Wi-Fi dla naszych Gości.
3. Z przykrością informujemy, że nie akceptujemy zwierząt w naszych obiektach.
4. W każdym pokoju przebywać może jedynie taka liczba osób, jaka została zgłoszona podczas rezerwacji. Każda dodatkowa osoba musi być zgłoszona w recepcji i może zostać objęta dodatkową opłatą, zgodnie z obowiązującym cennikiem. Osoby niezameldowane mogą przebywać w wynajętym pokoju jako Goście osób zameldowanych w naszych obiektach, między godziną 07:00 a 22:00 po uprzednim poinformowaniu recepcji.
5. Goście zobowiązani są doprzestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 7:00.
6. W obiektach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych.
7. Goście są zobowiązani do utrzymywania porządku i dbania o powierzone mienie. Gość ma obowiązek pozostawienia udostępnionego mu pokoju wraz z wyposażeniem w stanie niepogorszonym. W sytuacji wystąpienia dowolnej szkody, Gość zobowiązany jest zawiadomić recepcję.
8. Nasza firma, obiekty i obsługa nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wartościowe i osobiste pozostawione w pokojach lub w dowolnym innym miejscu na terenie obiektu.
9. Zabronione jest przechowywanie w pokojach przedmiotów niebezpiecznych lub nielegalnych, a także przedmiotów w jakikolwiek sposób naruszających bezpieczeństwo lub komfort innych Gości lub obsługi obiektów.
10. Goście są zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa pożarowego. Zabronione jest używanie w pokojach grzejników turystycznych, grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju.
11. Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie obiektów tylko pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
12. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
13. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia Gości, którzy naruszyli regulamin hotelowy, albo w inny sposób zakłócili spokój lub funkcjonowanie jednego z naszych obiektów.
14. Nie ma możliwości płacenia gotówką w walucie obcej.
§2. Rezerwacja / Płatności
1. Płatność online za pobyt przyjmowana jest za pośrednictwem Przelewy24.pl.
2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku - informacja o wysokości wskazana jest przy składaniu rezerwacji na podstawie długości pobytu. Termin wpłaty zadatku oraz dane do realizacji płatności będą dostępne po złożeniu wstępnej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji i płatności zostaną przesłane także mailowo do Państwa.
3. Przedłużenie pobytu lub zmiana terminu możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obiektem.
4. Mają Państwo możliwość dokonania jako Klient zwrotu/anulacji zamówionej usługi zgodnie z warunkami rezerwacji. Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy/anulacji rezerwacji zgodnie z warunkami opisanymi przy składaniu zamówienia.
5. Mają Państwo też prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych.
§3. Dane firmowe
Pełne dane firmy: Koral Renata Mierska, Ul. Koralowa 2, 84-120 Chłapowo, NIP: 586 165 87 49, Regon 192766500.
Konto bankowe: 48 1160 2202 0000 0005 5817 1308 (Bank Millennium). BIC (SWIFT): BIGBPLPWXXX. W przypadku tradycyjnego przelewu w ramach zadatku na poczet rezerwacji, prosimy o umieszczenie terminu rezerwacji w tytule przelewu.
Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy mailowo: koral@chlapowo-koral.pl lub telefonicznie: +48 509 432 195. Skontaktować można się z nami również za pomocą naszego formularza kontaktowego.
§4. Pozostałe informacje
Korzystając z naszej strony i usług akceptujesz naszą politykę prywatności.
Operatorem strony internetowej chlapowo-koral.pl (i chlapowo-koral.pl.com) jest firma Koral Renata Mierska. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z niniejszej strony w sposób zgodny z obowiązującym prawem i w sposób nienaruszający praw osób trzecich oraz praw właściciela. Właściciel zastrzega sobie prawo zmiany informacji i oferty dostępnej na stronie w dowolnym momencie. Właściciel nie udziela gwarancji za prawidłowość, aktualność, kompletność i stałą dostępność strony. Na stronie mogą być umieszczone linki do adresów internetowych podmiotów trzecich, na których treść właściciel nie ma wpływu - jeśli prowadzą one na strony o podejrzanym charakterze, prosimy o informację. Właściciel dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, jednakże nie zapewnia gwarancji, że strona działać będzie bez awarii czy przerw i nie ponosi odpowiedzialności za jej nieprawidłowe działanie lub wyrządzone szkody.
Niniejsza strona korzysta z systemu rezerwacji RoomAdmin.pl, aplikacji do zarządzania pokojami i rezerwacjami online, należącej do firmy POLCERN SP. Z O.O. Nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie wyżej wymienionej aplikacji.